12 de setembre del 2012

La porta

En primer lloc, bon inici de curs famílies!

Hem començat forts aquest curs amb una decisió polèmica per part de l'Equip Directiu i no podíem deixar de fer-nos ressò: "La porta"

Com ja sabeu, aquest curs l'entrada i eixida al col·legi es farà únicament per la porta del carrer del Castell, deixant la de Mestra Salvadora únicament per a mestres i per als xiquets que acudeixen a la Guarderia Laboral.

La mesura, segons ens ha informat Direcció, ve donada perquè al Centre només comptem amb un conserge, i deixant les dues portes obertes una d'elles quedaria sense vigilància. Una mesura de seguretat respecte a l'accés al col·legi.

Hem rebut queixes, comentaris, suggeriments, etc., al nostre correu-e, a les bústies i personalment. 

Des de l'AMPA volem aclarir que no ha estat una decisió del Consell Escolar, però sí ho debatrem com a representants del col·lectiu de mares i pares a dit òrgan. 

La propera reunió del Consell Escolar serà d'ací pocs dies i sereu informats dels resultats.

No dubteu en contactar amb nosaltres per a qualsevol dubte que tingueu.

Una salutació,
Junta de l'AMPA

------------------------------------------------------
En primer lugar, buen inicio de curso familias!

Hemos empezado fuertes este curso con una decisión polémica por parte del Equipo Directivo y no podíamos dejar de hacernos eco: "La puerta"

Cómo ya sabéis, este curso la entrada y salida al colegio se hará únicamente por la puerta de la calle del Castell, dejando la de Mestra Salvadora únicamente para maestros y para los niños que acuden a la Guardería Laboral.

La medida, según nos ha informado Dirección, viene dada porque en el Centro sólo contamos con un conserje, y dejando las dos puertas abiertas una de ellas quedaría sin vigilancia. Es una cuestión de seguridad de acceso al colegio.

Hemos recibido quejas, comentarios, sugerencias, etc., en nuestro correo-e, en los buzones y personalmente.

Desde la AMPA queremos aclarar que no ha sido una decisión del Consejo Escolar, pero sí lo debatiremos como representantes del colectivo de madres y padres en dicho órgano.

La próxima reunión del Consejo Escolar será en pocos días y seréis informados de los resultados.

No dudéis en contactar con nosotros para cualquier duda que tengáis.

Un saludo,
Junta del AMPA