17 de desembre del 2014

Fiesta de Navidad - 22 de Diciembre

¡Nos falta tan sólo una semana para el último día del Colegio y nuestra Fiesta de Navidad! Por parte
del AMPA, queremos dar las gracias a todos los padres y madres, niños y niñas, y profesores y profesoras por colaborar en la recogida de los juguetes.

En la fiesta habrá exhibiciones de los niños, disco móvil patrocinada por la empresa de extraescolares, y a precios lúdicos talleres de globoflexia, pintacaras. También venderemos juguetes reciclados en buen estado, piezas hechas por los niños-as y una merienda riquísima.

Para que nuestra fiesta sea un éxito os pedimos vuestra colaboración en lo siguiente:
1. Fabricación de tartas, cocas, galletas, sándwiches, etc. para vender a las 16:30 para merendar. Lo podéis traer el 22/12 a las 9:00, 12:00, 15:00 ó 16:30 a la caseta del AMPA. Por favor, incluid un cartelito con lo que es, así sabremos cómo explicarlo y también cortarlo en raciones si es posible.
2. Preparaciones para la fiesta a partir de las 15:00 en el colegio (colocar mesas, etc)
3. Ayudar en la venta de los juguetes y la merienda.
4. Recoger todo entre todos.

Para poder planificarnos mejor, os agradeceremos que nos digáis en que podéis ayudar y/o lo qué vais a traer. Eso podéis hacer por email a ampa.puig@gmail.com ó por Facebook. La recaudación es para el “Colegio Sundarban” de la India gestionado por la ONG “Mundos Unidos”.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Festa Nadal CEIP Guillem d´Entença | 22 Desembre 2014

Ens falta tan sols una setmana per a l'últim dia del Col·legi i la nostra Festa de Nadal! Per part de l'AMPA, volem donar les gràcies a tots els pares i mares, xiquets i xiquetes, i professors i professores per col·laborar en l'arreplega dels joguets.

En la festa hi haurà exhibicions dels xiquets, disc mòbil patrocinada per l’empresa d’extraescolars, i a preus lúdics tallers de globoflexia, pintacares. També vendrem joguets reciclats en bon estat, peces fetes pels xiquets-es i un berenar riquíssim.

Perquè la nostra festa siga un èxit vos demanem la vostra col·laboració en el següent:
1. Fabricació de tortades, coques, galetes, sandvitxes etc. per a vendre a les 16:30 per a berenar. Ho podeu portar el 22/12 a les 9:00, 12:00, 15:00 o 16:30 a la caseta de l'AMPA. Per favor, incloeu un cartell amb el que és, així sabrem com explicar-ho i també tallar-ho en racions si és possible."
2. Preparacions per a la festa a partir de les 15:00 en el col·legi (col·locar taules etc).
3. Ajudar en la venda dels joguets i el berenar.
4. Arreplegar tot entre tots.

Per a poder planificar-nos millor, vos agrairem que ens digueu en que podeu ajudar y/o el què portareu. Això podeu fer per email a ampa.puig@gmail.com o per Facebook. La recaptació és per al “Col·legi Sundarban” de l'Índia gestionat per l’ONG “Mons Units”.